Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Vrste uporabnikov
Pravico do nakupa v spletni trgovini Scutum Fidei imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se jim pred nakupom ni potrebno registrirati.
Dostopnost informacij
Alen Koman s.p. se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost izdelkov,
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
i) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno s podatki o kontaktni osebi
Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se lahko ponudba in cene v spletni trgovini Scutum Fidei ažurirajo in spreminjajo pogosto. Cena v spletni trgovini Scutum Fidei je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med Alen Koman s.p. in kupcem je v spletni trgovini Scutum Fidei sklenjena v trenutku, ko Alen Koman s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Rok dostave
Vsa naročila bodo oddana v dveh (2) delovnih dneh od prejema plačila.
Načini plačila
Spletna trgovina Scutum Fidei omogoča naslednje načine plačila:
- po predračunu (UPN nalogu) na račun Alen Koman s.p.,
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
Za dostavo v druge države znaša strošek pakiranja in dostave 12 €, ne glede na vrednost nakupa.
Izdaja računa
Po plačilu naročenih artiklov prodajalec pošlje kupcu račun skupaj z naročenimi izdelki ali na elektronski naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Postopek nakupa
- Izbira izdelka: na spletni strani https://www.scutumfidei.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”V košarico”. Na spletni strani zgoraj desno se bo izpisalo, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, nadaljujte z izbiro izdelkov v spletni trgovini.
- Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: na spletni strani https://www.scutumfidei.si/trgovina se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono košarica) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec‘‘odstrani”.
III. Nakupovalna košarica: ko želite zaključiti nakup, kliknite zgoraj desno na »Košarica«. Tukaj ponovno preverite vse naročene izdelke (spremenite lahko tudi količino). Nato kliknite »Na blagajno«.
Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja:
- Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, elektronski naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
- Strošek dostave: stroški pakiranja in dostave pri nakupu so 4,00 €
3. Način plačila: plačilo po predračunu (nakazilo preko UPN)
4. Pregled naročila: prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek pakiranja in dostave, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
IV. Zaključek naročila: uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Dokončaj nakup«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst: ”Hvala lepa. Vaše naročilo je bilo sprejeto«, številka naročila: xxxx.” ter druge podrobnosti naročila.
Postopek obveščanja o nakupu
- Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
- Prodajalec za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
- Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpišete še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
- Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh prodajalcu na elektronski naslov (info@scutumfidei.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
- Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila Alen Koman s.p. vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Alen Koman s.p., Zgornje Jezersko 56, 4206 Zgornje Jezersko, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
- Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
- Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe in prejema blaga.
Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Varnost
Alen Koman s.p. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
- Alen Koman s.p. za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
- Alen Koman s.p. navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
- Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
- Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina Scutum Fidei in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
Alen Koman s.p. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Alen Koman s.p. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Pritožbe in spori
Alen Koman s.p. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Alen Koman s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@scutumfidei.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Alen Koman s.p. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Alen Koman s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Alen Koman s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.